Ресторан День і Ніч: Йдемо на взліт!
Історія успіху ресторану «День і Ніч». Інтерв’ю з керуючою Інгою Євгенівною
З чого починалася історія і успіх ресторану? Коли він був створений?
Інга Євгенівна: Історія створення ресторану почалася 10 років тому з вибору місця. Основним фактором виявився аеропорт — двері в наше прекрасне місто. Ми хотіли створити місце, в якому буде затишно зустрічати гостей, проводжати їх, а також відкривати наші улюблені Чернівці не тільки з архітектурної точки зору, але і з боку високої якості обслуговування і гостинності. З часом наші клієнти оцінили і тишу в парковій зоні, і вигляд літаків, і звичайно ж, кухню ресторану «День і Ніч». З цього комплексу чинників і почалася успішна історія ресторану.
Контакти: вул. Чкалова, 30. тел. (0372) 54-24-41, (050) 948-72-82
В чому полягає концепція ресторану, чим він відрізняється від інших ресторанів?
Концепцію ресторану можна прочитати навіть у його назві. Ми позиціонуємо себе як ресторанний комплекс, який працює і вдень, і вночі. Може приймати як весілля та банкети, так і конференції ділового значення. Багато разів у нас проводилися нічні заходи (дискотеки), концерти різних зірок. Розташування ресторану трохи далеко від основного міського шуму створило можливість прийняти гостей з особливими вимогами, так звані закриті заходи. Поруч з рестораном є вся потрібна інфраструктура для приїжджих гостей. І розширення комплексу лаунджем BALKON так само позитивно вплинуло на наш імідж, так як тепер нашою кухнею і сервісом можна насолодитися на вулиці, там, де можна втекти від основної міської суєти, і при цьому не відчувати себе занадто офіційно, як у ресторані.
Від чого залежить популярність ресторану?
Популярність ресторану залежить від команди людей, які працюють злагоджено на імідж закладу. Дуже велику роль відіграє правильно поставлена кухня. Гарних місць є багато, але вміти з часом заманювати гостей і викликати у них бажання знову повернутися, щоб щось є — вдається далеко не кожному. У комплексі — це ціла система управління, яка включає в себе постійне підвищення рівня кухні, оновлення меню, посуду, винних карт і багато іншого. Велику роль відіграє факт особистого контролю над усім, що відбувається, правильного спілкування з клієнтами, і завжди, завжди пам’ятати те, що клієнт повинен піти задоволеним. Варто приділяти максимум часу бажанням наших відвідувачів, чути їх, і вони завжди будуть раді повернуться. Ми працюємо саме з метою не зробити разово великий чек, а зробити гостя нашим постійним клієнтом.
Чим можна зацікавити гостей? Фірмові фішки ресторану.
Зацікавити людей можна в першу чергу тим, що у нас дуже багата кухня. Ми готуємо не тільки всіма відомими способами, але маємо в наявності дров’яну піч, яка може поєднати у страві всі його найкращі аромати і смакові якості, вивести звичайні страви на новий рівень. Також можу сказати, що ресторан легко можна перетворити в весільний — злегка прикрасивши його, і помінявши скатертини, з тією ж легкістю можна зробити конференц-зал на 200 осіб, або нічний клуб, додавши потрібне освітлення. Все це нам під силу. Ресторан поділений на кілька зон, і буде цікавий різному віковому контингенту. Є у нас, звичайно, і фішки по кухні. Вже дуже багато років до нас приходять заради того, щоб поїсти національну румунську кухню. В цьому заслуга нашого шефа, який відправляв кухаря вчитися цього мистецтва саме в Румунію.
Які додаткові послуги ви пропонуєте для клієнтів?
Ми за багато років створили для себе команду професіоналів, і з легкістю можемо підказати, де знайти людей, які можуть і добре організувати весілля, і провести хрестини або ювілей. Також ми намагаємося співпрацювати з фірмами, які оформляють тематичні столи або роблять шоу. Адміністратор ресторану завжди готовий допомогти, чим може, клієнту. Останнім часом додатковою послугою став замовлення банкетів додому або обслуговування заходів поза ресторану. У нас часто замовляють страви на свята, які хочуть провести в сімейному колі вдома. Також ми часто обслуговуємо корпоративи на фірмах або в офісах, навіть виїжджаємо за місто.
Що Ви побажаєте нашим читачам?
Хочу побажати від усього колективу ресторанного комплексу «День і Ніч» нашим дорогим гостям якомога частіше дозволяти собі отримувати задоволення від життя, відволіктися від проблем і насолоджуватися спілкуванням з близькими людьми. А ми завжди будемо раді Вам у цьому допомогти!
За матеріалами журналу «Петрівський ярмарок 2016»
Ще новини Чернівців
Обещали погасить кредит и выманили 50000...
Дознаватели полиции расследуют обстоятельства совершения мошенничества в ...
ПАТ Імпульс: 28 років успіху на...
Інтерв’ю з головою правління ПАТ «Імпульс» Міняйло Ігорем Леонідовичем З ч...
Статистика результатов работы полиции Буковины за...
Буковинские полицейские проанализировали результаты своей работы за январ...